Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 PIC of the Day

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

PIC of the Day Empty
BerichtOnderwerp: PIC of the Day   PIC of the Day Icon_minitimema okt 01, 2007 10:06 pm

Hi Guys;

zoals gewoonlijk na elke skirm worden er veel spannende pics geschoten en gepost op het internet.

By deze wil ik van start gaan met PIC of the Day, en zo wil ik in bijzonder onderstaande pic in jet daglicht plaatsen omdat hier nog eens duidelijk wordt gemaakt wat het belang is van de PANG REGEL IS en in welke situaties deze zo moet worden gebruikt.. Wie hem eerst gebruikt zal dan ook meestal als winner worden aangeduid door de marschal..

Hier een voorbeeld.. affraid he he.. .. ..

PIC of the Day Pic_of12
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

PIC of the Day Empty
BerichtOnderwerp: Re: PIC of the Day   PIC of the Day Icon_minitimema okt 01, 2007 11:09 pm

Zo ken ik er ook eentje... Schoot ik lucht op mn tegenstander.
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

PIC of the Day Empty
BerichtOnderwerp: Re: PIC of the Day   PIC of the Day Icon_minitimema nov 19, 2007 4:32 am

Een nieuwe "pic of the day" Dean
PIC of the Day SL270962

Graag zou ik deze pic eens in het daglicht willen plaatsen. Strijdbare vrouwen op het airsoftveld, iets wat je niet dagelijks tegen komt. Normaal horen deze achter het fornuis (95%), maar klaarblijkelijk hoort deze vrouw tot het type "amazone" (5%, waarvan 2% feministisch).
Waarschuwing: Dit soort vrouwen met fluwelen handschoenen oppakken. 6mm bb's in een balzak krijgen kan namelijk lijden tot eventuele ontvruchtbaarheid. Gebruik geheel op eigen risico.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PIC of the Day Empty
BerichtOnderwerp: Re: PIC of the Day   PIC of the Day Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PIC of the Day
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Rapportage en Verslagen-
Ga naar: