Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar

Ga naar beneden 
+5
Vinchante75
mr_seeker
plumley
Nilfuinion
WhiteAce
9 plaatsers
AuteurBericht
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimedo dec 20, 2007 3:30 pm

Mijn review na vele klachten over de BB's die verkocht worden bij Vosselaar.
Reden waarom deze BB's verkocht worden, is de verplichting verbod vanuit de gemeente Turnhout om met witte BB's te spelen. Reden hiervoor is dat dit terrein ook door anderen gebruikt wordt en ook het aanzicht in het algemeen door witte BB's aanzienlijk minder aantrekkelijk is... ze vallen op. Daarom werd besloten om met andere dan witte BB's te spelen. De BB's in deze review zijn dan ook de zandkleurige BB's die ter plaatse verkocht worden.

Welke BB's: 1st Target - 0.20g en 0.25 g - Biodegradeble
Producent: Begadi.
Research: Nederland.
Productiland: Korea

Laat ik duidelijk zijn: Het is dan 1st target, maar geen 1st choice voor de airsoft speler!!!
De spreiding op grotere afstand is aanzienlijk. Op zo'n 45 meter, waarop ik met mijn (lelijke...) FAMAS kan schieten, is de spreiding zo'n 5 a 6 meter. Ter vergelijking... op diezelfde afstand geschoten met HIDD BB's van hetzelfde gewicht is de spreiding slechts zo'n 2 meter!

Hoe zien de BB's er uit?
Zandkleurig... duh.

Op de verpakking staat dat de diameter tussen de 5.907 mm (min) en 5.947 mm (max) zou liggen... Een gemiddelde volgens de verpakking dus van 5.928 mm
Een willekeurige 10 BB's die ik zelf heb opgemeten met een schuifmaat gaf echter beduidend lagere waarden aan. Tussen de 5.85 mm en 5.90 mm. Dat is dus een groot verschil vergeleken met wat ze op de verpakking beweren.

Hier de BB's up close:
5.90 zwart puntje - geen randjes
5.90 minescuul puntje - vaag randje
5.90 geen bijzonderheden
5.90 randje
5.90 geen bijzonderheden
5.85 zwart puntje - vaag randje
5.90 vaag randje
5.85 vaag randje
5.85 geen bijzonderheden
5.90 puntje - randje

Er zit kennelijk nogal wat kwaliteits verschil tussen de diverse BB's. De randjes - de puntjes of juist het ontbreken daarvan is natuurlijk oorzaak van de grotere spreiding op grotere afstand.

Hoe ziet de binnenkant er uit?
Ik heb hiervoor de helft van de 10 met een tang kapot geknepen, de overige 5 met een mes doormidden gesneden (gehakt!)
Bij de 5 met het mes, kon ik niets bijzonders vinden behalve een luchtbel... 1 BB kon ik niet meer terug vinden... die schoot weg haha
De 5 met het tangetje lieten zich redelijk gemakkelijk kapot krijgen. Er schoot echter niets weg en de materie brokkelde niet af in 1 miljoen stukken.
Van binnen was er geen verschil te zien tussen de buitenkant en de binnenkant - geen buitenmantel aanwezig dus.
Wat ik wel zag, is bij elke BB een klein lucht belletje. Deze mat overal ongeveer dezelfde afgetingen. 0.9 mm x 2.5 mm. Dat leek mij redelijk groot, dus nam ik er een aantal BB's van HIDD bij om te vergelijken. Inderdaad: Geen luchtbellen!
Wat mij bovendien opviel bij de HIDD, was de gelijke splitsing van alle BB's. Bij de 1st target BB's had elke 'knijp' een vershillend resultaat. Meestal in diverse stukken, maar wel aaneen. De HIDD gaf bij elke knijp een nagoeg zelfde effetct en gelijkesoortige splijting van de BB!

Goed. Een conclusie.
Ik heb al meerdere duizenden 1st target BB's verschoten. Hierbij heb ik voldoende kills gemaakt om trots op te zijn cyclops
Daarnaast kan ik stellen nog nooit een vastloper te hebben gehad, ten gevolge van het gebruik van deze BB's. Ook is er nog nooit een BB in mijn loop kapot gegaan of iets dat er maar op lijkt!
Zijn ze dus goed? Ja ze zijn goed! Maar er zijn betere, dat mag duidelijk zijn. Deze BB's geven een wazig schietpatroon door de uitwendige afwijkingen en inwendig door de luchtbel, die bovendien niet in het midden zit. De BB's zijn dus ook nog 's uit balans!
De luchtbelletjes, de afwerking - de algehele kwaliteit van deze 1st target BB's is niet echt weggelegd voor de veeleisende airsofter. Schiet je met een precision barrel, dan wil je ook een precision BB! Klaar!

Voor het terrein in Vosselaar zijn BB's met deze of donderder kleur verplicht! Mocht je een betere BB willen kopen die deze of een donkerder kleur heeft. Aarzel niet, maar weet dat ik op 40 tot 45 meter met een stock FAMAS (twisted barrel) mijn kills ook maak!

Even voor alle duidelijkheid... ik ben geen voorstander van deze BB, maar niet komen spelen, omdat je AEG er kapot van zou gaan... nee, dan ligt het aan jezelf!


Laatst aangepast door op wo dec 26, 2007 3:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nilfuinion

Nilfuinion


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 38
Localisation : UrAnus
Registration date : 29-10-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimevr dec 21, 2007 12:02 pm

excel heeft tog ook beige BB's? of heb ik dat verkeerd gelezen, die schietten een stuk gerichter.
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimevr dec 21, 2007 8:09 pm

niet dat ik weet 0.23=licht blauw 0.25=wit .
ik werk met 6.02 barrel en heb geen probleem met 1st target dobbelstenen , maak ook mijn kills;)
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimeza dec 22, 2007 5:02 pm

De 1st target BB's hebben zo nu en dan bij zanderige omstandigheden vast te lopen. Ik heb dat dus gehad met een geupgrade MP5. Was verholpen door de boel een keer goed af te stoffen en over te stappen op andere bb's.
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimezo dec 23, 2007 3:13 am

mr_seeker schreef:
De 1st target BB's hebben zo nu en dan bij zanderige omstandigheden vast te lopen. Ik heb dat dus gehad met een geupgrade MP5. Was verholpen door de boel een keer goed af te stoffen en over te stappen op andere bb's.

Mss had je beter kunnen schoonmaken en dezelfde BB's blijven gebruiken... had je tenminste een referentie gehad??
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimezo dec 23, 2007 4:54 pm

Was op aanraden van degene die de boel had schoongemaakt. Betrof de witte variant, niet de zandkleurige variant. Ach jah, hij liep al vast vanaf het begin...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinchante75

Vinchante75


Aantal berichten : 2
Localisation : Heerhugowaard, Nederland
Registration date : 31-12-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimewo jan 02, 2008 12:44 am

welke bio bb (zand of goenkleurig) bevelen jullie nu aan? Wij willen al groep eens even lekker inslaan. De 16e dec was ik ook niet zo te spreken over die .20 bb's.

(Werd wel perfect geholpen door de marshall met het sikkie!! Thnx dude for the replecaments bb's in plaats van mijn witte (jammer joh) sniperbb's)
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimedo jan 03, 2008 12:30 am

Vanaf 2008 zullen ook de Bruine beige Bb-s te verkrijgen zijn van het merk BBB en BIO-VAL.. Deze zijn nog glader dan de beige versies van 1st target .. en schijnen nog goed te schieten ook nog... maar dat laat ik over aan anderen die dat beter kunnen testen dan mijzelf.. Rolling Eyes

Ik zal WHITEACE en PLUMLEY een zak meegeven bij de volgende evenement van 6 januari om te laten testen. .. we zullen dan hun uitkomst cyclops daarna wel vernemen op het forum..

Let wel:
Een standaard AEG schiet bij mijn weten nog altijd rond de 280 a 310 FPS straight out of the box.. Schiet ie daarboven dan heb je echt geluk.. Ga je in de buurt van de 350 zitten in FPS dan is er veelal een aanpassing aan een standaard AEG gebeurd..

De FPS range tussen 230 FPS en 350 FPS wordt voor standaard gezien zolang deze maar onder de 350 FPS blijft. Ik ben van mening dat de max eigenlijk lager ligt als er niet al aan gesleuteld is. .. objectief gezien moet men geen Shocked hebben als een BB afwijkt bij een AEG die 1 of ander aanpassing heeft afgelegd.. .

Analyses en Uitspraken en dan natuurlijk de klachten over: 1st Target BB's ok dan... maar vraag dan tevens af met welke uitrusting er mee geschoten werd en objectief afvragen in hoeverre is deze nog in een standard staat verkeerde.

Afvragen: Hoeveel FPS, type barrel, batterij 8.4 V of 9.6 , nozel en piston head, en gewicht BB waar er mee geschoten en getest wordt of werd. Snipers laat ik hier nog achterwege omdat een heel andere genre van replica is. Like a Star @ heaven We gaan tenslotte geen appels met peren vergelijken.. Like a Star @ heaven

Afwijking 1st Target Bb's:
Als die idd eerder gebeurd bij een 0,20gr 1st target BB dan bij een ander merk.. dan No prob... Merk 1st Target BB's zijn nooit bij ons de verplichting geweest. .. wel het soort kleur ..

maar is dat de bron van alle klachten is .. ik denk dat men gewoon liever met wit speelt. ok maar niet @ the playground..

Inmiddels heb ik gezien dat EXCELL Nu ook met beige copy cat BB's in assortement hebben.. Ook zijn Bioval ; BBB of BIOTEX zijn weer terug van weggeweest met hun Beige Bios. .

Deze merken, naast die van 1st target allemaal GOED en WELKOM vanwege de...nou vul zelf maar in .. Laughing .... If you play wit then you're in the SH.T @ the playground.. .. No he he

Keep on smiling & see ya all soon.

bounce

greetz
the mankepoot
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimevr jan 04, 2008 12:07 am

Good to heard dude. Ander merk is voor mij zeker welkom. Kleur is voor mij geen probleem. Als het maar geen donkere kleur is!!

CU sunday!!
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimeza jan 05, 2008 7:57 pm

Heb die BBB's in beige kleur, zijn zo glad als het maar wezen kan... Kreeg ze helaas niet kapot.
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimeza jan 05, 2008 8:02 pm

mr_seeker schreef:
Kreeg ze helaas niet kapot.

Meer spek eten kerel!!
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimeza jan 05, 2008 8:04 pm

WhiteAce schreef:
mr_seeker schreef:
Kreeg ze helaas niet kapot.

Meer spek eten kerel!!

Of gewoon de sterke arm der wet bijroepen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimeza jan 05, 2008 8:09 pm

mr_seeker schreef:
WhiteAce schreef:
mr_seeker schreef:
Kreeg ze helaas niet kapot.

Meer spek eten kerel!!

Of gewoon de sterke arm der wet bijroepen Smile

Shocked Shocked OM EEN BB KAPOT TE KRIJGEN Idea Idea Idea Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimeza jan 05, 2008 9:47 pm

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimezo jan 06, 2008 1:38 am

hmmm.....Julius is amper terug op de forum en hij krijgt al onder zijn voeten
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimezo jan 06, 2008 9:34 am

Ach... we hebben 'm gewoon heel erg gemist What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
[dw]bunny

[dw]bunny


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 41
Localisation : NL
Registration date : 13-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema jan 07, 2008 12:55 pm

zondag weer eens met de 1st target bb's gespeeld en wat mij opviel is dat de bb's snel zakte (zelfs met volle hop-up) dus ik dacht dat ik eens naar mijn AEG moest kijken. Maar het rondje erna had ik de BIOVAL bb's en die schoten bijna recht omhoog. Na het bij stellen van de hop-up schoot ik zeker 10 meter verder en zeer recht.

Zijn er meer mensen met dezelfde bevindingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kolvoort.com
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema jan 07, 2008 4:41 pm

bioval zijn toch die dingen met BBB erop? Of is dat weer een ander merk?
Terug naar boven Ga naar beneden
[dw]bunny

[dw]bunny


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 41
Localisation : NL
Registration date : 13-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema jan 07, 2008 4:58 pm

klopt waar bbb op staat
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kolvoort.com
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimevr feb 01, 2008 12:20 am

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar 1st_target


1st Target compostable, developed in Belgium, the first sample we tried of these again had the fault of not feeding through double stacker magazines, which made us cease early testing because as far as we are concerned if a BB cannot be universally used by all types of Airsoft Guns its a waste of time.

We are glad to say that 1st Target again seem to have solved this problem by bringing out a new smooth finish version which we have tested and found to behave perfectly,

Although we will reserve final judgement till further quantities have been fired. We have not included their rough surface BBs in this appraisal as they are not suitable for all gun types.

1st Target are available in a large range of weights from 0.12gm white, 0.15, 0.18, 0.20, 0.23, & 0.25 colour pale brown, smooth finish.

The BBs are made from ASTM D 6002

a biodegradable plastic in which the biodegradation results from the action of naturally occurring micro-organisms such as bacteria, fungi, and algae

Break down time approx 9 - 18 months final components CO2 and H2O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
TH_Crazy Doc




Aantal berichten : 19
Leeftijd : 54
Registration date : 25-02-08

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema feb 25, 2008 1:34 pm

[dw]bunny schreef:
zondag weer eens met de 1st target bb's gespeeld en wat mij opviel is dat de bb's snel zakte (zelfs met volle hop-up) dus ik dacht dat ik eens naar mijn AEG moest kijken. Maar het rondje erna had ik de BIOVAL bb's en die schoten bijna recht omhoog. Na het bij stellen van de hop-up schoot ik zeker 10 meter verder en zeer recht.

Zijn er meer mensen met dezelfde bevindingen?

het was voor mijn voor het eerst dat ik first target gebruikte.
en moetje wel vertellen dit is ook voor het laast

bunny ik heb het zelfde probleem gehad.
en heb nu thuis eens de BB's van first target goed bekeken en wat mijn op viel.
is dat op elke BB wel een heel klein puntje zit.
en ik kreeg ook het idee dat de BB's op elkaar zijn geplakt met sommige BB's een klein hoogte verschil.

zal eens kijken of ik er wat foto's van kan maken.

maar voor mijn was dit de eerste keer en ook de laaste keer.
first target komen er bij mijn niet meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.the-hunters.nl / www.secondhandairsoftstuff.com
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 37
Localisation : Herentals
Registration date : 26-07-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema feb 25, 2008 4:11 pm

Ik dacht dat bio's een klein luchtbelletje vanbinnen hebben , dit zit niet altijd in het midden waardoor de bb naar links, rechts... kan afwijken, dit heb je niet in niet-bio bb's dacht ik maar daar mag je nergens meer met schieten :d
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/abl-airsoft-kempen/
TH_Crazy Doc




Aantal berichten : 19
Leeftijd : 54
Registration date : 25-02-08

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema feb 25, 2008 5:39 pm

even terug te komen op de first target bb's

later de dag bij het opruimen van me gear en klein onderhoud aan diversen spullen.
en bij het verwijderen van de first target BB's uit de magazijnen.
zag ik ook hoe vuil de first target BB waren tegen over de Hidd BB's

De vuile BB's zijn first target en die andere zijn Hidd BB's.
BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar 1000757gh6.th
BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar 1000758dd9.th

even rollen en blazen dan zijn de BB wel weer schoon.
maar dat kan je niet doen als ze in de magazijn zitten.

op deze foto is ook duidelijk het puntje te zien wat op 9 van de 10 first taregt BB's te zien is.
BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar 86663360az2.th
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.the-hunters.nl / www.secondhandairsoftstuff.com
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimema feb 25, 2008 5:46 pm

Even hierop terugkomen: Er zijn 2 soorten productieprocessen om bb's te maken.

De eerste methode wordt oa. gebruikt door 1st target: Hierbij maken ze dus 2 halve bollen die na verwarming tegen elkaar worden geplakt en daarna glad worden geslepen. Nadeel is wel dat er lucht kan blijven hangen in de bb's en dat de bb's niet helemaal glad zijn.

Bij de tweede methode worden er korrels gevormd, die door een robot rond worden geslepen. Hierdoor vind je dus geen randje terug, en zijn er geen luchtbelletjes terug te vinden.

Kan iemand een keer die bb's gaan wegen? Kijken of ze daadwerkelijk het juiste gewicht hebben. Moet je wel een laboratoriumweegschaal hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitimedi maa 18, 2008 11:18 pm

heb vandaag nieuwe bb's binne .
xtreme precision 0.20 biodegradable beige
zulle we zondag is testen he Wink
op het eerste zicht zien ze er goed uit lekker blinkend Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar   BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BB Review 1st Target zoals verkocht bij Vosselaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Rapportage en Verslagen-
Ga naar: