Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM

Ga naar beneden 
+7
Lame Badger
Bugz
Vandalize
mr_seeker
James
plumley
BB Mankepoot
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedi feb 12, 2008 4:28 pm

24 FEB : Vosselaar/Turnhout Skirm.

Thema: Core Resumption.

Naar aanleiding van het positieve feedback vanuit de diverse bezoekende airsoft teams van 3 FEB zullen we in samenwerking met het Raven Division ook dit keer de inmiddels bekende core formule afwerken.


Dat wil zeggen onafgebroken non-stop skirmen vanaf 10:30 tot 17 uur waarna we ergens op gepaste moment een 1 officiele pauze zullen inlassen in de namiddag.

Dit met de bedoeling men feedback te geven omtrent, gevonden voorwerpen, algehele skirm en veld gedrag, en de tussentijdse puntenstand..

Plas en Eet pauzen worden dus slechts in eigen tijd gedaan, Skirms missies en het met success afwerken daarvan wordt onderleiding van een 1 generals en 5 teamcaptains in elk team afgewerkt.

Nog altijd een open skirm maar met een tintje CORE.. dat wil zeggen Iedereen welkom behalve cheaters, granny old complainers, en de gewone airsofter die tegen een beetje toezicht en leiding kan van zijn general.. Laughing

Entree: 15 euro voor airsofters en belangstellenden met eigen gear.

Terrein AFSLG 23 – The Playground.

Vanaf 08:30 : Veld en toegang open
09:30- 10:00 : Testing AEG's met FPS meter..
10.35- 17:00 : Tussen de 6 a 7 Core missies.

14.25-15:00 : CORE BREAK


• Voor wie: Airsofters met eigen gear;

* Huurwapens indien nodig kunnen gereserveerd worden mits tijdig aangevraagd per email onder:
info-ask@telenet.be

• Waar:

E34 richting Turnhout, dan afslg nr 23 nemen, richting Vosselaar rijden op de weg die Steenweg op Gierle , tegenover het grote Philips lighting gebouw links afslaan 100m doorrijden dan links het park op rijden..

Vanaf 8:30 uur welkom, 10:35 CORE start

Extra's; 3 Wc's , electriciteit en OLIE TON met VUUR aan het club gebouw

• Terrein kenmerken.
9 hectare terrein met 2 kleine gelijk vloerse CQB gebouwen deels gevuld met hooi, verder is er een sniper toren, en diverse gegraven trenches in en rond het speeltuin, en bos.. Ook zijn er drinkwater plaatsen, 3 wc’s aanwezig plus is er een droge hal om om te kleden..

Conform Milieu discreet: Alleen de kleuren, beige, licht bruin, zwart en donker groene BIO BB's zijn toegelaten. In FORT CORE ligt dat natuurlijk anders.. Back to Wit

Alle BIO merken toegelaten mits ze de juiste kleur hebben !! !!HIEROP WORDT STRENG GECONTROLEERD. Word je gesnapt dan mag je naar huis ;/

* Vanaf heden: Bezoekers en andere non airs soft spelers uitgesloten van het skirm terrein. *

Vanaf 08:30 uur welkom op de locatie. Non Stop CORE skirm begint dus omstreeks 10.35 uur.

Algemene Inschrijvingen onder: info-ask@telenet.be of infoask@telenet.be
Maximaal aantal deelnemers: 60.


Laatst aangepast door op wo feb 13, 2008 12:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedi feb 12, 2008 9:58 pm

ik kom , das dan 4weken op rij cheers goe bezig lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Localisation : Meerhout
Registration date : 29-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedi feb 12, 2008 11:55 pm

Ik zal er zijn als men mail ontvangen en bevestig is door de info-ask@telenet.be man Very Happy

Tot dan !

Twisted Evil Lunatic Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 12:01 am

Ik kom ook, ga kijken of mn sniper wel goed functioneert... Moet alleen nog een snellader ergens vandaan zien te toveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 12:21 am

Ik ben er ook weer !!
3e was zalig.

ik 3weken op een rij Very Happy 24ste 2e - 9ste Maart

(kan ik nog zoeken achter mijn verloren Glock magazijn Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 12:47 pm

plumley schreef:
ik kom , das dan 4weken op rij cheers goe bezig lol!

Je gaat het nog drukker krijgen plum, In maart van start met ons 2de terrein Twin Towers met bivac mogelijkheiden binnen en buiten, dwz met tenten camperen, campvuur, lichte survival parcours, beschikking gaar keuken en electriciteit en dat allemaal op een terrein van 8.5 hec, woodland, en diverse sniper torens..

and guess what... het is bij nog bij jou in de buurt en prima met de scooter aan te rijden..

Pics volgen nog deze week:

Dus vanaf maart nu de bevestiging dat we van gaan met de introductie van KLASSE II Skirms dwz bivac skirms nu in Vlaanderen, waarbij je niet helemaal moet afreizen naar de ardennen.. Men kan dan zaterdag en zondag skirmen, of zaterdag avond aankomen, bivac opzetten en zondag gewoon aansluiten..

KLASSE I = Overheids terrein ( Raadsherenpark ) aka the Playground.
KLASSE II = Bivac skirms zaterdag en zondag aka Twin Towers.
KLASSE III = FORT CORE.

Huis en errein regels zoals we die al kennen blijven van toepassing, met het verschil dat je daar nu ook je eigen prak kan bakken, en drinken kan meenemen en koffee kan zetten per 20 liter..

More news on this subject later this week
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Bugz

Bugz


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 37
Localisation : Laakdal
Registration date : 27-08-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 6:35 pm

Ik kom ook nog eens af cheers Man man m'n vriendin gaat content zijn met da 2de terrein, nog meer van huis weg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Localisation : Meerhout
Registration date : 29-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 7:21 pm

Vandalize schreef:
Ik ben er ook weer !!
3e was zalig.

ik 3weken op een rij Very Happy 24ste 2e - 9ste Maart

(kan ik nog zoeken achter mijn verloren Glock magazijn Very Happy)

haha !! LOL , ask moet helpen moete het mar zeggen e !! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 7:45 pm

James schreef:
Vandalize schreef:
Ik ben er ook weer !!
3e was zalig.

ik 3weken op een rij Very Happy 24ste 2e - 9ste Maart

(kan ik nog zoeken achter mijn verloren Glock magazijn Very Happy)

haha !! LOL , ask moet helpen moete het mar zeggen e !! Very Happy

Jah zou handig zijn poes. Vier ogen zien meer als 2 hé ..

Ik denk wel dat ik ongeveer weet waar hij kan liggen,
Heb maar op 1plaats op men buik liggen kruipen en rollen Very Happy maar dat was verspreid over ongeveer 40 - 50m² Very Happy

Zal wel geen probleem zijn denk ik voor zondag de 24ste om half 9 eens nel over het terrein te lopen en eens snel zoeken wel ? Mankepoot ?

-----------

2de terrein lijkt me echt zalig ... maar weet nog niet echt wat ik mij daar bij moet voorstellen

Gtrz Vanda
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Localisation : Meerhout
Registration date : 29-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 8:15 pm

heuum vanda , dnekte nie da die stuk ga zijn ondertusse ??? of kan het er tegen tegen al die regen en vries ?

Grtz , Lunatic
Terug naar boven Ga naar beneden
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimewo feb 13, 2008 8:37 pm

James schreef:
heuum vanda , dnekte nie da die stuk ga zijn ondertusse ??? of kan het er tegen tegen al die regen en vries ?

Grtz , Lunatic

lol hoezo stuk ?

regen - hmm kan dat de veer redellijk verroest is mss en hopen niet de ventieltjes voor het gas. (maar op zi'n korte tijd betwijfel ik daar aan)

vies - god gaf ons water Very Happy

en de bb's die er in zitten ga ik wel nimmer gebruiken Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedo feb 14, 2008 2:03 am

Ik hou me beschikbaar om gericht te zoeken naar je magazijn.. We zijn er 2x er doorheen gelopen op 4 en 5 feb in de namiddag maar niets gezien..

Als je een idee hebt waar je zo heb rond gestruind laat prob die locatie te beschrijven dan rij ik weer eens snel langs bij mij min of meer net om de hoek..

verder het nieuwe terrein is net zo iets als the Playground.. met het verschil dat je kan kamperen, is er een volwaardige keuken.. en kan je er douchen ..

Ook zijn er wat meer obstacles in het veld zoals auto banden , en meerdere sniper torens..

Pic's komen na Fort Core online.. to be continued zoals dat heet..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Lame Badger

Lame Badger


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 45
Registration date : 20-12-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedo feb 14, 2008 2:42 am

is nice, i like
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedo feb 14, 2008 6:18 pm

Ik hou van goede sniper towers...
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Localisation : Meerhout
Registration date : 29-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedo feb 14, 2008 7:57 pm

ik ook! ben echt is benieuwd !
Terug naar boven Ga naar beneden
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedo feb 14, 2008 7:59 pm

BB Mankepoot schreef:
Ik hou me beschikbaar om gericht te zoeken naar je magazijn.. We zijn er 2x er doorheen gelopen op 4 en 5 feb in de namiddag maar niets gezien..

Als je een idee hebt waar je zo heb rond gestruind laat prob die locatie te beschrijven dan rij ik weer eens snel langs bij mij min of meer net om de hoek..

verder het nieuwe terrein is net zo iets als the Playground.. met het verschil dat je kan kamperen, is er een volwaardige keuken.. en kan je er douchen ..

Ook zijn er wat meer obstacles in het veld zoals auto banden , en meerdere sniper torens..

Pic's komen na Fort Core online.. to be continued zoals dat heet..

Waar ik denk dat ie ligt = als je van (toen 3feb team geel naar team rood ging) langs helemaal rechts via de omheining..

inkom straat oversteken, en dan ga je via rechts door naar camp rood.

om de duur hebt ge daar zo een soort greppel ongv. 10 - 20 meter vooor het open veld, daar links 10 meter terug tot aan die greppel en zelfs in die greppel heb ik liggen kruipen..

dus ben op grond gesprongen heb 1x een rol gedaan en dan richting "greppel" gekropen..


Daar moet ie verloren gegaan zijn (normaal)
Maar je hoeft niet persee te zoeken hoor .. als het niet stoort zoek ik wel snel de 24ste weet ongeveer welke route ik ben gekropen.

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimedo feb 14, 2008 10:28 pm

Komt in maart allemaal in order..Sleep

eerst effe de Core goed afwerken.. bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimevr feb 15, 2008 12:58 am

BB Mankepoot schreef:
Komt in maart allemaal in order..Sleep

eerst effe de Core goed afwerken.. bounce bounce

PS: IS er dit maal eten voorzien ? want 3feb dacht ik lekker hete honde te eten.. maar ik heb er niet veel van gezien ..
Waar ik toch op gerekent had .. dat was enigste min punt van de dag.

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimevr feb 15, 2008 1:06 am

Core betekent altijd non food.. dwz diep gaan kwa inzet en mentaal door drukken.. soms dan ook op eenn lege maag he he Cool

In maart beginnen we weer met de hotdogs en frietten.. don't panic he he

by the way op de skirm van 24 FEB dan weer ook geen eten,
alleen gratis koffee en koekies

dus alleen nog 1 keer je eigen eten en drinken meenemen Vandalize daarna back to normal met de keuken....

tot binnenkort jammer dat je niet mee Frankrijk man ..
daar is het helemaal de Core.. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
James

James


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Localisation : Meerhout
Registration date : 29-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimezo feb 17, 2008 8:49 pm

is er een lijst waarop de namen staan wie er al ingeschreven is ?

grtz, luna
Terug naar boven Ga naar beneden
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimema feb 18, 2008 12:39 am

James schreef:
is er een lijst waarop de namen staan wie er al ingeschreven is ?

grtz, luna

geen lijst die wij kunnen zien..

Dus als ge bedoeld hier op het forum, nee die is er niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Vandalize




Aantal berichten : 32
Leeftijd : 36
Localisation : Antwerpen, Arendonk
Registration date : 22-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimema feb 18, 2008 12:42 am

BB Mankepoot schreef:
Core betekent altijd non food.. dwz diep gaan kwa inzet en mentaal door drukken.. soms dan ook op eenn lege maag he he Cool

In maart beginnen we weer met de hotdogs en frietten.. don't panic he he

by the way op de skirm van 24 FEB dan weer ook geen eten,
alleen gratis koffee en koekies

dus alleen nog 1 keer je eigen eten en drinken meenemen Vandalize daarna back to normal met de keuken....

tot binnenkort jammer dat je niet mee Frankrijk man ..
daar is het helemaal de Core.. sunny

Ha nja dat wist ik niet.
Het was voor mij mentaal zwaar genoeg 3feb.. had maar 2 uurtjes geslapen en helemaal niets gegeten die zondag .. dus Very Happy was blij dat ik eindelijk een pizza voor mijn neus had staan!

Frankrijk zou da wel graag willen doen,
Maar het is zowiezo al moeilijk genoeg voor men vrindin dus..
Mss ooit Smile

Groetjes tot 24!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimema feb 18, 2008 2:08 pm

James, je krijgt een bericht of je ingeschreven staat of niet. Een lijst doen ze niet aan, kost teveel werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 35
Localisation : Meerhout
Registration date : 29-01-08

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimema feb 18, 2008 10:57 pm

OK, die heb ik gehad.. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitimema feb 18, 2008 11:02 pm

James schreef:
is er een lijst waarop de namen staan wie er al ingeschreven is ?

grtz, luna

Nee, lijstjes van ingeschreven houden we alleen intern bij..

Ik kan je en anderen alvast verassen dat de Marschals lijsten gaan bijhouden in de respawn zone en notie maken hoeveel keer iemand afgeschoten wordt..

Dat er niet teveel of liever geen supermannen rondlopen die het presteren om de heledag niet afgeschoten te worden en nooit te vinden zijn in de respawn zone..Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Empty
BerichtOnderwerp: Re: 24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM   24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
24 FEB ~ CORE RESUMPTION SKIRM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 3 FEB - Core Tactical Skirm
» 16 maart ~ More Core Skirm
» 6 APRIL ~ Battlefield I Core Skirm
» 27 April ~ Clockfield Core Skirm
» 2 MAART ~ Rijmenam Skirm

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Skirm Aankondigingen - Binnenland-
Ga naar: