Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac

Ga naar beneden 
+5
Bugz
grim reaper
Nilfuinion
Mr.Pink
BB Mankepoot
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedo maa 13, 2008 2:36 am

22/23 MRT : Bonheiden/Rijmenam Skirm.

Thema: Semi-Bivac Skirm.

Vanaf Maart 2008 gaan we van start met een reeks semi-bivac skirms op locatie: Twin Towers.

Men kan dan zaterdag middag ontspannen aankomen, spullen neerzetten, binnen en of buiten je bivac rustig opzetten en onder het genot van de een pintje over airsoft bezig zijn... of eventueel op het terrein in samenspraak met de daar andere aanwezigen, eigen skirm ideeen (bv: pistol only fights; squad tactics; night missions) uitwerken en ten uitvoer brengen.
Zaterdag is dus eigenlijk zowat van jullie onder het leidende oog van de marshalls. Zondag is Core-skirm dag en steken wij in elkaar.

Zie je het bivac idee niet zitten dan kan je natuurlijk ook gewoon op Zondag afkomen:vanaf 10:30 begint dan de eigenlijke skirm onder toezicht en leiding van ASK en RD

Verder op terrein aanwezig:
- Keuken & bar (let wel dit is voor 40 personen en zal dus vooral door de organisatie beheerd worden)
- verwarming en electriciteit
- een ingerichte AEG werkplaats
- 2 HQ's met elk 20 slaapplaatsen
- toiletten

Iedereen welkom behalve cheaters, de granny old complainers, en airsofters die niet tegen een beetje toezicht en leiding kan van zijn general..

Entree:
- 30 euro voor zaterdag + overnachting + zondag.
- 15 euro voor alleen de zondag

* Eigen eten meenemen!*

• Terrein kenmerken.
8.5 hectare terrein met semi adventure parcour; speeltuin, sniper toren, droge bivac plaats met 2 officier command kamers plus sherwood forest.. Ook zijn er drinkwater plaatsen, bar en 6 wc’s.. zo no shitting in the forest necessary. plus een droge hal om om te kleden met elektriciteit.

Bivac regels.
Binnen slapen voor 40 personen is mogelijk mits ze met 20 in 1 ruimte willen vertroeven... Tenten opzetten rond de savety zone is geen probleem zolang ze smorgens maar voor de skirm kunnen worden afgebroken!!


Conform Milieu discreet: Alleen de kleuren, beige, licht bruin, zwart en donker groene BIO BB's zijn toegelaten.

Alle BIO merken toegelaten mits ze de juiste kleur hebben !! !!HIEROP WORDT STRENG GECONTROLEERD. Word je gesnapt dan mag je naar huis ;/

* Vanaf heden: bezoekers en andere non-airsoft spelers uitgesloten van het skirm terrein. *

Vanaf 08:30 uur welkom op de locatie. Non Stop CORE skirm begint dus omstreeks 10.35 uur.

Algemene Inschrijvingen onder: info-ask@telenet.be of infoask@telenet.be
Maximaal aantal deelnemers: 60 spelers / 40 bivacers / 0 cheaters.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Mr.Pink

Mr.Pink


Aantal berichten : 21
Localisation : Lint
Registration date : 04-03-08

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedo maa 13, 2008 2:56 am

zou anders wel lachen zijn Razz
die tenten binnenvallen enzo...

Nu is het mogelijk om een replica te huren voor die 2 dagen dan? of indien mogelijk zelfs meerdere?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://duckfisher.du.funpic.org
Nilfuinion

Nilfuinion


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 38
Localisation : UrAnus
Registration date : 29-10-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedo maa 13, 2008 4:01 pm

even overleggen met het gezach, maar ik denk dat ik er ook wel weer bij ben de zondag.
Terug naar boven Ga naar beneden
grim reaper




Aantal berichten : 14
Leeftijd : 41
Localisation : Aalter
Registration date : 22-10-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedo maa 13, 2008 9:50 pm

indien vervoer, dan wil ik er ook bij zijn Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Bugz

Bugz


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 37
Localisation : Laakdal
Registration date : 27-08-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedo maa 13, 2008 10:39 pm

grim reaper schreef:
indien vervoer, dan wil ik er ook bij zijn Embarassed

Vul je woonplaats in bij je profiel en misschien vind je wel een barmhartige samaritaan Cool. Ik kom waarschijnlijk ook, ik moet het alleen nog even bespreken of ik zaterdag en/of zondag kom.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimevr maa 14, 2008 1:29 am

No problem mannen, dat is een beetje de opzet..

we willen mensen de flexibiliteit en keuze geven om op dit soort weekeinden gezellig af te komen wanneer mogelijk.

Er wordt niet full force geskimed zaterdag.. en is er ruimte gegeven voor eigen inbreng en eigen invulling..

zaterdag is de aanloop , met enkele losse skirms, een schiet schijf en food shoot cherry wedstrijd Question skirm plus een nacht programma met als nacht thema: blood night's affraid , met bv pistol only, knife kills, singel shot, en andere wapens maar dat laatste regelen wij en leggen we uit wat dan als wapen geldt. ohh ja ... jaaa Wink

Of Men kan gewoon zondag afkomen en lekker aansluiten op de full force dag programma zoals jullie wel gewend zijn ondertussen...

Grim:
Ook is er zaterdag en zondag een Arrow pendel dienst en kunnen we altijd mensen afhalen vanaf het station Nekker te Mechelen.. stuur anders een email wie daar gebruik van wil maken onder info-ask@telenet.be

En ja hoor mr Pink; er zijn nog altijd huur replicas beschikbaar voor dat weekeinde.. mocht je meer info wensen of iets willen regelen gewoon effe mailen naar info-ask@telenet.be

skirms zaterdag zijn voor de fun.. zondag datgeen wat we gemist hebben .. he he ..

tot zondag..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Lame Badger

Lame Badger


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 45
Registration date : 20-12-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimevr maa 14, 2008 9:59 am

let the games begin, Ave Ceasar
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr.Pink

Mr.Pink


Aantal berichten : 21
Localisation : Lint
Registration date : 04-03-08

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimezo maa 16, 2008 9:41 am

Misschien, als ASK en het volk dat ziet zitten, kan ik zaterdag eens een kleine test doen met het competitie systeem dat ik nu heb
maar dan moet de rest er natuurlijk wel mee akkoord gaan ^^
Grtz,
Mirage
Terug naar boven Ga naar beneden
http://duckfisher.du.funpic.org
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedi maa 18, 2008 12:24 pm

Ik ga ermee akkoord we kunnen dat bv zaterdag middag mee starten om de teams in te delen..

je krijgt van mij een vrij brief om iets op touw te zetten mocht je bv iets nodig hebben bv schiet schijven dan heb ik deze voor jou..

no problem.. Mr Pink

greetz
Dean
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimewo maa 19, 2008 11:19 pm

Mr.Pink schreef:
zou anders wel lachen zijn Razz
die tenten binnenvallen enzo...

Nu is het mogelijk om een replica te huren voor die 2 dagen dan? of indien mogelijk zelfs meerdere?

No problem we hebben er zo een stuk of 7 AEG's die nog verhuurd kunnen worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Mr.Pink

Mr.Pink


Aantal berichten : 21
Localisation : Lint
Registration date : 04-03-08

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedo maa 20, 2008 12:40 am

ok thanks Smile
ik zal ondertussen verder voorbereiden dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://duckfisher.du.funpic.org
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 37
Localisation : Herentals
Registration date : 26-07-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimezo maa 23, 2008 8:44 pm

Leuke skirm vandaag gehad, Ik heb er weer een favoriet terrein bij:d
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/abl-airsoft-kempen/
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimezo maa 23, 2008 10:02 pm

Altijd fijn om te horen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr.Pink

Mr.Pink


Aantal berichten : 21
Localisation : Lint
Registration date : 04-03-08

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimezo maa 23, 2008 10:20 pm

Weer ne bangelijke skirm, zeker snachts da was wel vet :p
en nen dikke merci aan de organisatie voor de hulp aan
de 2 FFS-Leden
en voor den barbecue enzo
echt af,
ik zien al uit naar den volgende bivak
en dan zallek zeker meesponseren voor eten enzo Very Happy

Grtz!
Mirage aka Mr.Pink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://duckfisher.du.funpic.org
Bugz

Bugz


Aantal berichten : 28
Leeftijd : 37
Localisation : Laakdal
Registration date : 27-08-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimema maa 24, 2008 2:16 pm

Het was een leuk dagje. Met 32 man was het echt gezellig en geen gezaag, iedereen speelde eerlijk (denk ik) waardoor de sfeer echt top was. Het systeem met de 5 klokken verspeidt over het terrein was leuk. Dit zorgde altijd voor mooie acties. Zeker voor herhaling vatbaar bounce bounce bounce ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 37
Localisation : Herentals
Registration date : 26-07-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimema maa 24, 2008 2:40 pm

jep die klokken mogen ze van mijn part altijd wel in de skirms steken als extra sub mission:)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/abl-airsoft-kempen/
Infinity

Infinity


Aantal berichten : 21
Registration date : 22-01-08

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimema maa 24, 2008 3:22 pm

*zelfde als bugz Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimema maa 24, 2008 8:22 pm

Die klokken komen zeker nog terug. Het zorgt voornamelijk dat je de groepen moet verdelen in een aanvallende groep en een verdedigende groep. Wat ik veel opmerkte is dat mensen langs een klok lopen zonder te kijken of iemand niet stiekem de verkeerde knop had ingedrukt...
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimema maa 24, 2008 9:49 pm

Great om te horen mannen; ja met de klokken zorgen we ervoor dan men blijft lopen op en rond het terrein.. ik was overigens zondag daar blijven slapen ivm pech auto.. en zo lag er maandag dan weer sneeuw op het terrein met een zalig zonnetje..Weer was uiteindelijk meegevallen en pas om 20:30 begon er lichtjs wat regen te vallen waarna PLUM, SPREE, MILAS en IKKE elkaar de hand schudde als hekkesluiters aan dit paas evenement..

Overigens vond ik de nacht skirm ook erg spannend.. ondanks dat we geen contact hadden na 90 min op een terrein van 8.5 hectare he he..

maar het campvuur en BBQ maakte alles weer goed.. Ook de meegebrachte soep van Mr Pink was helemaal top en zorgde dat we op CORE temperature bleven... de volgende staat voor 6 april gepland mannen... dan gaan we lekker klokken op het RHP..

Volgende Bivac: Fort core Mei: .

pics paas evenement komen zeker nog deze week online..mannen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 37
Localisation : Herentals
Registration date : 26-07-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedi maa 25, 2008 12:41 am

6 april zelfde plaats of vosselaar?Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/abl-airsoft-kempen/
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedi maa 25, 2008 1:17 am

Denk vosselaar. Dat is de uitvalsbasis Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 37
Localisation : Herentals
Registration date : 26-07-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedi maa 25, 2008 2:39 pm

hehe maak van twin tower maar jullie uitvalsbasis:p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/abl-airsoft-kempen/
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimedi maa 25, 2008 7:15 pm

Twin Towers is ideaal als voorbereiding op Frankrijk, en voor mensen die niet zo ver willen rijden...
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimewo maa 26, 2008 11:49 pm

Gewoon voor de administratie en stand zoals zij bekend werd gemaakt zondag namiddag.

Punten uitkomst:

ROOD: 18
GEEL: 32 bounce

greetz
Dean
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Infinity

Infinity


Aantal berichten : 21
Registration date : 22-01-08

22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitimema maa 31, 2008 8:59 pm

Bugz schreef:
iedereen speelde eerlijk (denk ik)

heb je me nie zien ramboën dan ? XD lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac   22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22/23 MRT: Twin Tower primary blood bivac
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Skirm Aankondigingen - Binnenland-
Ga naar: