Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fort Core - 20/21 oktober 2007

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

Fort Core - 20/21 oktober 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Fort Core - 20/21 oktober 2007   Fort Core - 20/21 oktober 2007 Icon_minitimema okt 22, 2007 10:12 pm

Zoals iedereen weet is er een trail geweest in Frankrijk. Er schijnen ongeveer 20 belgen gegaan te zijn, en +/- 70 fransen.

Kleine samenvatting van de gebeurtenissen voor iedereen die niet is meegegaan:
Vrijdagavond: Aankomst rond een uur of 10, onder het genot van ronkende auto's de tenten opgezet en een kampvuur gemaakt.
Zaterdag 8:00 - Dean komt met zijn "goedemorgen benelux" iedereen wakker schoppen, 2 man denken nog wat door te ronken...
9:00 - Testen van de AEG's en disclaimers invullen
11:00 - Eerste skirm. De fransen zitten in het Fort, de Belgen moesten het fort binnenkomen. Onder leiding van Arthur hebben we met 4 teams het hele fort gecleared in 1,5 uur.
13:00 - Eten
15:00 - Skirm 2: 5 hostages werden in het fort vastgehouden, de fransen moesten het fort veroveren. Heeft 1,5 uur geduurd om voor de hele groep een doorgang te creëeren... Wij zaten met 4 man op de berg iedereen te bestoken die binnen wou komen.
19:00 - Eten
(nu weet ik niet precies of hier nog een skirm tussen zat)
22:00 - avondskirm: Men ging per 5 het fort binnen, en proberen elkander af te knallen. Heeft uiteindelijk geleid tot een soort shoot-out in de tunnels.
23:00 - Einde van de dag, champagne gedronken om de overwinning op de Fransen te vieren.

Dag 2:
8:00 - Fransen werden gewekt onder het genot van enkele partypoppers bom en eten
9:00 - Zit er nog steeds iemand te ronken lol!
10:00 - Ruilbeurs
10:30 - Skirm 1: 2 teams staan op elke hoek van het fort, en proberen de ander te omsingelen. Belgen hebben geprobeerd de fransen in een hinderlaag te lokken, hetzij zonder resultaat. In het fort nog wat schietgrage fransen.
12:00 - Eten
14:00 - Skirm 2: 1 team in het fort, 1 team buiten 10 schietgrage fransen, 6 marshalls en een hoop gedonder.
17:00 - Kleine skirm: 2 teams aan elke kant, en proberen elkander af te knallen. Fransen waren nog sneller bij ons dan dat wij de tunnels uit konden komen.

Mensen die nog hun ervaringen willen delen met anderen, kunnen dat hier doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

Fort Core - 20/21 oktober 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fort Core - 20/21 oktober 2007   Fort Core - 20/21 oktober 2007 Icon_minitimema okt 22, 2007 11:23 pm

Bedankt voor je commentaar mr seeker,

zeker een beknopte en chronologische beschrijving van ons eerste weekend skirm te Fort Core.. Voor ons allemaal was het zeker een nieuwe ervaring in tegenstelling tot wat we gewend zijn in Yellowsands..

Afgezien van alle + en - die we zo kennen op elke skirm locatie wil ik er aan toevoegen dat het overal moraal van team Benelux goed stand heeft gehouden ondanks de koude nachten; de lange wacht tijden, het communicatie ruis met de Fransen..

Ik was vooral fier op de ons warme camp vuur, die onafgebroken heeft gebrand; de warme hapjes van joelle die toch wel de nodige voorbereidings tijd vragen, maar ook natuurlijk op het GAT zitten in de vroege ochtend nevel.. Basketball

Ook vond ik de overal speel en skirm kwaliteit van een hoge niveau die volgens mij te danken was aan een ruim skirm ervaring; spelnorm en waarden besef en ons onderlinge teamgevoel..

Alhoewel ik de tweede dag niet goed heb mee kunnen doen doordat beide AEG's uitgeleend waren een een derde stuk, de gewoonlijk technische AEG problemen denk ik ..
heb ik de speel techniek van de fransen goed kunnen afkijken en ik kan dan alleen maar zeggen: ** GUYS JULLIE KUNNEN ER WAT VAN **

Special thanks to:

-- Raven Division: for their organisational objectivity..
-- MAD / HOMEY for their humor..
-- Groep: Ziarczyk for team spirit and following command orders in the field..
-- Sergant: Van Straaten for taking the initive in the field..
-- Plumly en Whitace for team captaincy in the field..
-- Mr Seeker and Joelle voor de noodzakelijke: Logistieke ondersteuning on and off the field..

Maar natuulijk moeten we onze photograaf: Thomas ook niet vergeten met zijn maat Niels die klusjes op zich namen die niet niet altijd zo evident zijn.. Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

Fort Core - 20/21 oktober 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fort Core - 20/21 oktober 2007   Fort Core - 20/21 oktober 2007 Icon_minitimewo okt 24, 2007 3:14 am

Ja ook van mijn kant een klein verslagje.

Ben zeker dik tevreden hoe het allemaal gegaan is. Wat mij vooral opviel is dat de Fransen net mensen zijn. Ze lijken wat airsoft betreft net op de Hollanders en Belgen. Die kunnen net zo goed cheaten als wij!! Shocked

Nee, ff alle gekheid op 'n stokje (naast de kippen) Het was een fijne skirm waarbij we ons ernstig in de (1e groep) Fransen vergist hadden. Het was voor ons té gemakkelijk! Die 1e groep liep als blinden achter hun leider aan en namen nooit initiatief, bleven liever op hun stekkie dan er opuit te gaan om ons te zoeken of te jagen. Makkelijke prooi voor ons, vandaar dat wij de 1e dag letterlijk alles gewonnen hadden.
De 2e groep (zondag) was echt wel wat moeilijker, maar toen speelden de Fransen duidelijk beter samen, kwamen ze uit hun gaten gekropen en waren de missies duidelijk moeilijker! Wij moesten toen écht samenspelen met zo'n 20 andere Fransen en dat ging door 'geen' communicatie gewoon fout.

Ik heb het zelf de 1e dag meegemaakt, dat ik als enige op een plek overbleef en voor mij zo'n 30 Fransen zag... toen rende ik gauw de andere kant op, nadat ik er eerst 5 had gehit, waarvan 2 gepangt. De 2e dag had ik een zelfde situatie, maar toen gaf ik het gewoon op. Er was geen uitzicht op een vluchtweg en had wederom zo'n 30 Fransen voor me... LAter hoorde ik van een Fransman, dat ze niet eens wisten dat ik daar óók zat... Shocked

Wat me tot slot zéker ook was opgevallen, was de vriendelijkheid van die gasten. Ik had altijd iets tégen het Franse volk in het algemeen, maar dat heb ik nu echt wel bijgesteld. Het zijn toffe gasten om mee om te gaan (ook al versta ik geen bal van wat ze zeggen...)

Ook moet nog gezegd dat we inderdaad, zoals Dean al zei, als een hecht team hebben samengewerkt en iedereen heeft zich heel goed ingezet. Complimenten aan alle deelnemers.
Mijn speciale dank gaat naar de Kapitein en 'zijn' Sergeant uit die voor genoeg humor zorgden en hiermee een leuke sfeer opriepen! Thanks!

Dean en Joelle. Keep up the good work Very Happy Het was een goed weekend en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft - zo een keer of 3 - 4 per jaar, zou heel mooi zijn.

Arthur aka WhiteAce
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

Fort Core - 20/21 oktober 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fort Core - 20/21 oktober 2007   Fort Core - 20/21 oktober 2007 Icon_minitimewo okt 24, 2007 10:50 pm

WhiteAce schreef:
Ik heb het zelf de 1e dag meegemaakt, dat ik als enige op een plek overbleef en voor mij zo'n 30 Fransen zag... toen rende ik gauw de andere kant op, nadat ik er eerst 5 had gehit, waarvan 2 gepangt. De 2e dag had ik een zelfde situatie, maar toen gaf ik het gewoon op. Er was geen uitzicht op een vluchtweg en had wederom zo'n 30 Fransen voor me... LAter hoorde ik van een Fransman, dat ze niet eens wisten dat ik daar óók zat... Shocked

Tjah, als je pang kunt zeggen tegen zoveel mensen dan klopt het toch dat hij jou niet gezien had... Jij bent echt ontzichtbaar in het veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

Fort Core - 20/21 oktober 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fort Core - 20/21 oktober 2007   Fort Core - 20/21 oktober 2007 Icon_minitimevr okt 26, 2007 10:52 pm

Foto-filmpje van de acties!!

Attack at fort Core

***Edited by WhiteAce***
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fort Core - 20/21 oktober 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fort Core - 20/21 oktober 2007   Fort Core - 20/21 oktober 2007 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fort Core - 20/21 oktober 2007
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fort - Core - 19 tm 21 Okt
» 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield
» 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **
» Vervoer naar Fort Core - dd 10-11 Mei; 2008
» Ruilbeurs @ Fort Core dd: 15-17 Februari 2008

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Rapportage en Verslagen-
Ga naar: