Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield

Ga naar beneden 
+5
E.T.
Infinity
Mr.Pink
mr_seeker
BB Mankepoot
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimezo apr 13, 2008 10:47 pm

3e Fort Core evenement te Nrd Frankrijk staat al een tijdje gepland voor de weekeinde van 9 tm 11 MEI 2008.

Wat houdt de Battlefield / CORE skirm in.. Gezien de reis afstand ongeveer 5 uur, willen we voor fervente airsofters ervoor zorgen dat zij iets aparts op airsoft vlak kunnen doen.

Battlefield en Core skirm waarbij de klokken zullen toepassen.. wat voor de fransen al helemaal een uitdaging wordt.. voor ons niet he he..

Dit keer meer Skirmen rond en IN het oude 19de eeuwse fort. Met de klokken kunnen we dat nu prima regelen..

Terrein nu van 7 hectare naar 9 hecare bovengronds gegroeid. Met het buiten terrein erbij al gauw door naar de 11 hec.

Verder 2 hectare ondergronds in de vorm van een intacte gangen stelsel nog altijd aanwezig sinds 1835...

Volop mogelijkheid om on site te kamperen voor wie de locatie al kennen..

Allerlei zaken die meestal verboden zijn op de Belgische skirm locaties zijn hier onder onze toezicht en leiding toegestaan. De Laatse keer vond men onze vuurwerk te zwak en dus gaan we dit keer daar wat aan doen.. Suspect But safety first natuurlijk.. Ook neem ik zelf een face bril mee om evt face shots in de gangen te voorkomen..

Stuur anders een email naar info-ask@telenet.be met je specifieke vragen daaromtrent en wat je wilt meenemen.

Aanmaak kampvuren, BBQ’s, gebruik Pyro’s en Rook. worden verder volledig toegestaan. bounce Ook het lopen met bepaalde gear accessories ook toegestaan. dwz: met Klewang en SWAT Schilden pirat voor het onkruid en bomen gewas..no problem..

Verder zal een bevriend Frans airsoft team ( ongeveer 60 man sterk ) worden uitgenodigd die het wel leuk vinden om het op te nemen tegen een groepje zotte internationale.


Het is eigenlijk de bedoeling om de fort 2 dagen niet te verlaten en waarbij naast veel skirm plezier ook nagedacht moet worden over andere non airsoft zaken zoals bespreking trainings tactieken, onderhoud Kampvuur, personele hygiëne pig en verzorging.

Parkeermogelijkheden zijn volop aanwezig aan je tent bij het fort.

Hoe inschrijvingen Question

Aanmeldingen via:
info-ask@telenet.be, dit met vermelding van naam – voornaam – nickname – team – e-mailadres en leeftijd.

Het aantal deelnemers is beperkt tot 40..

Deelname bedraagt NU SLECHTS 40€ cheers

Vooraf te betalen per overschrijving op het Belgische reknr:
BE63 7330 3786 6608 BIC: KREDBEBB tnv ASK vanuit een ander land dan belgie anders gewoon op KBC rek: 7330 3786 6608 .. Vermeld bij de betaling de datum van de skirm en de nickname(s) van de deelnemer(s) waarvoor de betaling gebeurt.

Je deelname is definitief na ontvangst van de betaling & dit zal daarna per e-mail bevestigd worden. Eind april ontvang alle info om je planning voor Fort Core in order te maken..

Skirm planning en inhoud is aan de organisatoren toevertrouwd...

Verder op de locatie zelf zal een plan van het fort worden uitgereikt , uitleg regels, testing Pyro's , en een inwijdings drankje plaatsvinden.. drunken

Meer photo's van het fort zelf online te vinden onder: www.airsoftkempen.be

Good luck, and see ya all on the battlefield.. .. . Shocked

Mankepoot
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimema apr 14, 2008 3:52 pm

Fijn om te horen dat mn klokken voor een goed doel worden gebruikt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr.Pink

Mr.Pink


Aantal berichten : 21
Localisation : Lint
Registration date : 04-03-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimedi apr 15, 2008 5:02 pm

alle dus wij gaan daar zwaar afzien :p
zo'n full face mask is daar precies wel een goei idee hehe
als er nu zo'ne franse van nen halve meter op mijn gezicht schiet
mag ik dan daar savonds als die in zen tent ligt een smoke in zen tent gooie? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://duckfisher.du.funpic.org
Infinity

Infinity


Aantal berichten : 21
Registration date : 22-01-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimedi apr 15, 2008 7:24 pm

ze french croisants will sleep in ze faurt !

dus als je ze wilt terugpakken (ik ben trouwens niet in mn gezicht geschoten daar) gewoon heel de nacht pyros in het fort binnensmijten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr.Pink

Mr.Pink


Aantal berichten : 21
Localisation : Lint
Registration date : 04-03-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimewo apr 16, 2008 5:12 pm

muhahahaha da kan daar nog grappig worden :p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://duckfisher.du.funpic.org
E.T.
Admin
Admin



Aantal berichten : 4
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimezo apr 20, 2008 8:57 pm

Beste mensen, er is zelfs een mogelijkheid om daar te overnachten zondag op maandag voor degene die maandag 12 verlof hebben. Very Happy
[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.airsoftkempen.be
butch

butch


Aantal berichten : 12
Registration date : 28-04-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimevr mei 02, 2008 12:19 am

zijn hier mensen die vrijdag vertreken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimevr mei 02, 2008 12:31 am

zekers kdenk da iedereen da doet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimevr mei 02, 2008 12:44 am

Voor zover ik de situatie heb kunnen vast stellen zullen de Belgische en Nederlandse deelnemers vanaf 19 pm aankomen op 9 Mei .

Ervaring heeft ons inmiddels geleerd dat het geen Plumly zegt dat iedereen op zijn zijn eigen houtje afreizt.

De vorige keer hebben we met waypoints willen werken .. dwz verzamelpunten onderweg waar men mee kon aansluiten.. en verder afreizen..

dat bleek niet goed te werken en dat beter is op eindbestemming af te spreken..

By the mocht je de info sheet nog niet ontvangen hebben of wensen laat me dat weten via deze forum of anders via info-ask@telenet.be en dan krijg je deze zeker van ons..


Met sportieve groet,

Mankepoot
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
butch

butch


Aantal berichten : 12
Registration date : 28-04-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimevr mei 02, 2008 12:30 pm

om hoe laat vertreken julie wij komen namelijk ook met 2 autos een is mischien nog 1 plaats vrij .mischien kune we dan in groep vertreken?maar de meeste moeten nog werken tot 16u een julie ?
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimevr mei 02, 2008 2:34 pm

Om 10 uur sta ik in ieder geval bij de mc donalds afslag 23 Geel West .. eerst een burgertje pakken en dan op gemak afreizen. en last minute booschappen te doen in verdun. want dudes we gaan het daar warm hebben en er is geen eten en drinken op lokatie voorzien..zelf ben ik dan rond 16 uur op bestemming om enkele voorbereidingen te treffen op en rond het fort.

Mocht je willen aansluiten om 10 uur geen probleem, let wel mijn volgeladen pick up rijdt dan niet harder dan 110km Sleep Very Happy en dat bevalt me uitstekend want let wel we gaan het druk genoeg krijgen daar he he..affraid
lukt de aansluiting niet in geel dan kunnen we nog altijd aansluiten bij Habay bij de grote truckstop kan je niet missen, mocht je daar meer info over willen laat me weten.. ik denk dan dat ik er ben om 13:00 uur

Joelle zal ook eerder zijn te Fort Core maar die is dan bezig om de fransen voor haar rekening te nemen..

1 plaats vrij bedoel je dan in de auto.. of op niveau van de inschrijvingen..

greetz
Dean
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
butch

butch


Aantal berichten : 12
Registration date : 28-04-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimeza mei 03, 2008 11:29 am

oke bedankt maar das nog te vroeg om te vertreken de meeste werken nog tot 16 u een zaude vertreken tegen 18 u vrij laat maar toch kune niet anders .een hep nog een plaats vrij voor een pasagier die wilt mee rijde maar dan zal hij naar antwerpen moete komen
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimeza mei 03, 2008 11:47 am

Ok Butch,

heb je van ons het PDF document ontvangen met coordinaten om er te komen..

zoniet mail ons onder: info-ask@telenet.be

daar staat ook ons gsm nr op zodat je ons kan bellen wanneer je in het dorp staat..

lees maar eens door zal ik zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
butch

butch


Aantal berichten : 12
Registration date : 28-04-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimeza mei 03, 2008 12:21 pm

oke mailtje verzonden .hopelijk ben ik dan thuis want lig al 3 dagen in het zieken huis maar wees gerust ik zal er zijn .verekte long onsteking .tot vrijdag
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimeza mei 03, 2008 6:10 pm

@butch word snel beter.
mijn kindersurprice voor de franse Very Happy
9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Stuf_v13
nu maar hoopen dak ze mag gebruiken Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
butch

butch


Aantal berichten : 12
Registration date : 28-04-08

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimeza mei 03, 2008 6:52 pm

ziet er goed uit .uit getest?
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimeza mei 03, 2008 6:59 pm

nee da is het probleem in belgie .
kga het morgen wel is vraagen dak eentje mag testen .
open gaan ze zeker doen en knallen ook Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimezo mei 04, 2008 4:43 am

Prachtig dude, op de foto dacht ik eerst tjonge wat zijn ze groot..

maar ineens besefte ik hun echte maat...

prima voor BB regens..

let the games begin..Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Lame Badger

Lame Badger


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 45
Registration date : 20-12-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimezo mei 04, 2008 7:45 pm

and let the bodies hit the floor
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimema mei 05, 2008 9:51 pm

jhep .
en de eerste fransoos da mij op 3meter in mijn smoel knalt.
krijgt er een in zijn broek Twisted Evil
zal het dan wel weten denk hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimema mei 05, 2008 10:06 pm

Yeo;

dat gaat zeker gebeuren .. wij niet te pussie achtig doen , zij ook niet..
met die H

we kunnen erop rekenen dat er vast iets gaat gebeuren in de gangen..

Question is not IF but WHEN.. Brullen moet maar in de pauze gebeuren. of na het eten he he.. for the rest gewoon door knalle tot dat er OUT of AUW geroepen wordt.. Vrijdag avond meer text en uitleg daarover..

Face masks welkom..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimema mei 05, 2008 11:25 pm

butch schreef:
oke mailtje verzonden .hopelijk ben ik dan thuis want lig al 3 dagen in het zieken huis maar wees gerust ik zal er zijn .verekte long onsteking .tot vrijdag

Ja idd butch, laat je daar niet gek maken.. dat is geen koudje die je gevat heb Embarassed

mocht je iets anders willen doen bv af en toe marschallen of fotos schieten geen probleem..

we gaan er ook een beetje heen voor de lol en om de fransen een pak BB rammel te geven . Voor de rest gaan we leuk en ontspannend houden .. beslist geen full force mil sim of zo.. we doen gewoon lekker normaal daar..
santa
ook gezien de temperaturen en hoge face shot gehalte aldaar affraid he he
willen we het safe houden met al die rond vliegende pyro's..Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimema mei 05, 2008 11:44 pm

geek Aantallen zojuist geinventariseerd we gaan met 2 teams van 30 skirmen..

30 Beneluxen tegen 30 fransen wellicht meer maar dan zullen dat een hooguit een stuk of 10 zijn die naar ons toe overlopen..

mits we dat willen natuurlijk he he tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
Nilfuinion

Nilfuinion


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 38
Localisation : UrAnus
Registration date : 29-10-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimewo mei 07, 2008 12:10 pm

iets met prisoners of war Smile

kill the basterds
Terug naar boven Ga naar beneden
Nilfuinion

Nilfuinion


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 38
Localisation : UrAnus
Registration date : 29-10-07

9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitimedo mei 08, 2008 10:32 pm

laatste voorbereidingen en dan rijden mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Empty
BerichtOnderwerp: Re: 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield   9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fort - Core - 19 tm 21 Okt
» Fort Core - 20/21 oktober 2007
» 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **
» Vervoer naar Fort Core - dd 10-11 Mei; 2008
» Ruilbeurs @ Fort Core dd: 15-17 Februari 2008

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Skirm Aankondigingen - Buitenland-
Ga naar: