Airsoft Kempen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Airsoft Kempen

Welkom op onze forum
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **

Ga naar beneden 
+9
Lame Badger
Infinity
shadow
dominee
cpt. MAD
plumley
WhiteAce
mr_seeker
BB Mankepoot
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lame Badger

Lame Badger


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 45
Registration date : 20-12-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 12:07 am

man, man, zwaar weekendje ze, 6 uur slaap gehad op 3 dagen en fucking cold , boskakken ( stroobaal kakken eigenlijk ) en men eten en booze was bevrozen Very Happy maar wat een beestig cool fort is me dat, very nice.
en the battles were epic cheers al bij al very nice

till next time "high five"

your humble marshal LB
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 12:17 am

Ben nog volop bezig alle pics uit diverse bronnen te verzamelen..

het was er idd erg koud maar ja we willen tenslotte soldaatje spelen niet waar..

Morgen lekker met de moto naar het werk; niets vergeleken met wat we daar hebben meegemaakt.. We kunnen in ieder geval niet klagen dat we geen zon hadden..

Vanaf nu kan het alleen maar warmer worden.. he he
15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Csl1840l
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
zonfire




Aantal berichten : 4
Leeftijd : 39
Localisation : Heerhugowaard
Registration date : 18-02-08

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 12:52 am

ja voor me eerste weekend skim was het een hele ervaring
geloof dat me leuter nog steets verstopertje loopt te spelen zo koud had ik het snachts.

jammer van een paar kleine problemen die er waren.
zo was de fair play zaterdag ver te zoeken gelukig was dit zondag's beter.

maar voor mij twee maten en ik is het wel duidelijk dat wij echt genoten hebben en dat we zkrs vaker zullen komen skimmen

en voor Ace en Plumley we aint noobs any more Razz

(ps wie ben ik, nou de dude met de big ass scope op ze semi auto sniper rifle Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 1:52 am

Zoals ik op ASB forum geplaatst heb.

WhiteAce schreef:
Mijn impressie...

Die was toch minder dan de vorige keer... Reden: De organisatie kreeg te maken met een aantal zaken die langs elkaar heen liep. Er waren kennelijk afspraken gemaakt, waar niet iedereen van op de hoogte was. Dit had tot gevolg (ik schrijf vérre van het hele verhaal) dat uiteindelijk tot mijn zeer grote spijt, het SpecOps team met N-Bat, SOAT en Crazy Dutch spelers werd uitgebannen om de zondag nog te mogen spelen. Zij moesten daardoor de zondag ochtend ook het terrein verlaten. Beslissing is niet door ASK genomen, maar door een Fransoos, die meende te kunnen spreken. Hij is inderdaad bevoegd, maar daar houd het op. Hij nam een beslissing op iets wat hij had gehoord, van een ander, die het weer had gehoord van een ander en zo nog wat... Hierbij speelde de speelstijl van dit SpecOps team zeker mee. Ze spelen anders dan alle andere airsoft spelers. Ze spelen zeer progressief en repressief (voor wie die woorden niet kent: www.vandale.nl) Ik bewonder hun speelstijl en ben ook met hen opgetrokken tijdens 1 missie... sterker nog, ik liep vooraan met Papabear en Dominee samen. Heerlijk! Zó moet je de overwinning behalen - onderdrukkingsvuur geven endoorstoten - Niet achter een boompje kruipen en hopen dat de andere kant op tijd zijn hoofd achter zijn boompje haalt zodat jou BB zijn brilltje raakt...
De speelstijl is bij de Fransen niet bekend en bij de meeste Belgische en Nederlandse airsofters ook niet, maar een missie halen lukt bij hen 80% tot 90% van de missies! De Fransen zitten met hun kop nog in Verdun, waar zij en de vijand in de greppels lagen champagne te drinken. En zo af en toe staken ze hun kop omhoog of renden ze een keer door een kogelregen heen... Die Maginotlinie is er nog steeds... in het echt en in hun kop. Maar ga dan niet lopen zeiken over een team dat anders speelt dan andere teams waar je ervaring mee hebt. En dat is nou juist de reden van het geklaag van die Fransen, dat was vorige keer al met alleen maar 'gewone' airsofters. Ook toen al waren wij de "drukkende" partij en konden die Fransen daar niet tegen... ze verloren hun geliefde fort in 1 1/2 uur Exclamation En nu een nóg strakker team... Dan maar wegsturen, dan hebben ze daar geen last meer van...
Ik weet niet of ik daar nóg een keer zin in heb... Toen ik zaterdag avond te horen kreeg dat dit bijzondere team zondag niet meer mocht spelen, werd ons gevraagd om ASK te supporten... Op eigen titel, dus zonder voor anderen te spreken, heb ik gezegd, dat ik ze dit keer niet kon steunen. Verder heb ik besloten en bekend gemaakt dat als dit team niet meer mocht spelen, dat ík dan ook niet meer zou spelen. Ik heb zondag niet meer gespeeld... Wél heb ik gemarchalled en wat pics geschoten... Als marshall heb ik 1 vent naar de respawn gestuurd die op minder dan 1 meter gepangd werd door Plumley... het gebeurde 5 meter voor mij... de gast schoot FULL (F*CKING) AUTO terug... Plumley, eerlijk als ik hem heb leren kennen, stapte uit het veld en nam zijn HIT... Ik stuurde hem echter terug, want deze HIT telde niet. Vervolgens heb ik die vent aangesproken dat híj weg moest... Hij was niet blij, maar hij mag blij zijn dat ik het niet aan de spelleiding heb voorgelegd, want eigenlijk moest deze uit het spel gehaald worden, om niet meer te kúnnen spelen die dag!
Een ander feit, is dat er een aantal spelers wel érg ver konden komen met hun BB's. Sommige snipers bleken ruim 80 tot 90 meter te kunnen schieten... Bleek bij een steekproef slechts 360 fps... IETS was er niet goed... De zondag heb ik Dean verzocht een aantal specifieke spelers nóg 's te checken. Bleek dat er 2 ruim boven de liemiet schoten. Er uit en een andere AEG halen of niet meer meespelen... om toch maar íets terug te kunnen pakken van de Fransen. Ook (om de Fransen tegemoet te komen) aan onze zijde zijn steekproefsgewijs een aantal AEG's getest. Sterker nog... iedereen in de respawn WILDE graag getest worden. Ze WILDEN weten hoeveel het ding schoot... NIEMAND zat boven de 350!
Zoals ik als zei... ik weet niet of ik nog ooit met deze Fransen wil spelen.
Mijn advies aan Dean: Dump die gast! Je weet wie ik bedoel...


Oh... btw... ik moet nog ff een virtueel lintje verstrekken aan de held van het veld.

Zyx: Kerel, voor bewezen moed en eer krijg jij bij deze je lintje. Het is een teken van daadkracht als speler en als Marshall. Een cheater veroordelen en hem toch niet het veld uitsturen (hij wilden denk ik niet meer spelen???) Je werd op minder dan 1 meter, FULL (F*CKING) AUTO op je hoofd geschoten en reageerde cordaat. Geheel tegen de airsoftregels heb je deze cheater en blamage voor de airsoftsport vervolgens zijn rechten voorgelegd. Hij heeft je bericht begrepen en zal het NOOIT mee doen! HULDE!
Hoera voor Zyx!!!


Een pic van je BATTLEWOUNDS... zegt genoeg. Je cordate optreden verdient respect!
15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Heldzyx3xheadshotvs7
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 3:54 am

Hierbij de silver star namens WhiteAce:

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 AFG-060425-006
Terug naar boven Ga naar beneden
ZyX

ZyX


Aantal berichten : 7
Registration date : 13-09-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 10:13 am

lol! tnx die had k ni verwacht...
maar het is me een eer hem te 'onvangen' en hoop dat de frans het idd begrepen heeft

over het weekend zelf ga ik, zoals eerder gezegd, ni veel meer zeggen...
ik wil enkel nog even de Benelux spelers bedanken!

tnx to all!!
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 19, 2008 8:30 pm

ik heb ondanks ....... mijn porsie lol gehad.
heb er een paar mijn R85A1 laten voelen Cool
twas idd wel koud ma ja met wat vodka ging het nog wel (na het spel he)
Terug naar boven Ga naar beneden
ZyX

ZyX


Aantal berichten : 7
Registration date : 13-09-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 20, 2008 7:21 pm

ha! die vodka... hehe... da was warm idd drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
zonfire




Aantal berichten : 4
Leeftijd : 39
Localisation : Heerhugowaard
Registration date : 18-02-08

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 20, 2008 9:38 pm

vergeet het kampvuur niet waar we 4 uur aan hebben lopen kloten om het aan de gang te krijgen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Lame Badger

Lame Badger


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 45
Registration date : 20-12-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimewo feb 20, 2008 10:02 pm

zonfire schreef:
vergeet het kampvuur niet waar we 4 uur aan hebben lopen kloten om het aan de gang te krijgen Smile

idd, da was nogal iet he, ne hoop nat hout krijgde ni gemakkelijk in de fik he, nex time we'll bring a pyromaniac Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
mr_seeker
Beheerder 2
Beheerder 2



Aantal berichten : 104
Leeftijd : 36
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 21, 2008 1:09 am

"Flamethrowers for dummies" toch maar een keer lezen lamebadger Smile

De bb-spuwende variant zit in mn kop rond te spoken jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 21, 2008 2:39 pm

Ik heb een heleboel pics reeds in bezit.. zal waarschijnlijk pas een vrijdag tijd hebben om alles online te zetten..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 21, 2008 6:38 pm

Volgende keer zal ik nog wat andere hulpmiddelen meenemen... Zal ik voor het kamp waar ik verblijf wat les geven in vuur maken. Maar vergis je niet... voorbereiding is het halve werk en dat hebben we met z'n allen dit keer gewoon NIET goed gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
BB Mankepoot
Admin
Admin
BB Mankepoot


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 54
Localisation : Antwerp provence
Registration date : 12-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 21, 2008 7:07 pm

WhiteAce schreef:
Volgende keer zal ik nog wat andere hulpmiddelen meenemen... Zal ik voor het kamp waar ik verblijf wat les geven in vuur maken. Maar vergis je niet... voorbereiding is het halve werk en dat hebben we met z'n allen dit keer gewoon NIET goed gedaan!

Dat is wel erg kort door de bocht.. neems nog eens het 8 pagina tellende PDF doc door.. van FC
Terug naar boven Ga naar beneden
https://masq.actieforum.com
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 21, 2008 10:27 pm

BB Mankepoot schreef:
WhiteAce schreef:
Volgende keer zal ik nog wat andere hulpmiddelen meenemen... Zal ik voor het kamp waar ik verblijf wat les geven in vuur maken. Maar vergis je niet... voorbereiding is het halve werk en dat hebben we met z'n allen dit keer gewoon NIET goed gedaan!

Dat is wel erg kort door de bocht.. neems nog eens het 8 pagina tellende PDF doc door.. van FC

Ehh op pagina 8 staat alleen iets over contact info en telefoonnummers... kun je iets speciefieker zijn??
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 22, 2008 2:13 am

me no like this Evil or Very Mad "silent hunter" member scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Nilfuinion

Nilfuinion


Aantal berichten : 27
Leeftijd : 38
Localisation : UrAnus
Registration date : 29-10-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 22, 2008 3:49 am

WhiteAce schreef:
Volgende keer zal ik nog wat andere hulpmiddelen meenemen... Zal ik voor het kamp waar ik verblijf wat les geven in vuur maken. Maar vergis je niet... voorbereiding is het halve werk en dat hebben we met z'n allen dit keer gewoon NIET goed gedaan!

voorberijding het halve werk, ik had aanmaak blokjes bij me jij wilde ze niet hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 22, 2008 9:53 am

Nilfuinion schreef:
WhiteAce schreef:
Volgende keer zal ik nog wat andere hulpmiddelen meenemen... Zal ik voor het kamp waar ik verblijf wat les geven in vuur maken. Maar vergis je niet... voorbereiding is het halve werk en dat hebben we met z'n allen dit keer gewoon NIET goed gedaan!

voorberijding het halve werk, ik had aanmaak blokjes bij me jij wilde ze niet hebben

Ja, maar dat bedoelde ik dan ook niet... Ik bedoel echt de diverse stages van het aanmaken van vuur. Daar heb je diverse soorten aanmaakspul voor.Dat begint met bijvoorbeeld gras, daarna kleine takjes enzo steeds grotere tot je vuur groot genoeg is om er flinke blokken op te doen... De hoeveelheden die we hadden waren niet afdoende, maar we waren samen ook ongeduldig genoeg om er té snel meer hout op te gooien, waardoor het vuur weer stikte. Volgende beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Infinity

Infinity


Aantal berichten : 21
Registration date : 22-01-08

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 23, 2008 4:10 pm

daarbij kwam ook dat het hout zeiknat was XD
Terug naar boven Ga naar beneden
zonfire




Aantal berichten : 4
Leeftijd : 39
Localisation : Heerhugowaard
Registration date : 18-02-08

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 23, 2008 10:25 pm

en een zeer ongeduldige plumley die meteen overal weer de fik in moest zetten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimeza feb 23, 2008 11:59 pm

zonfire schreef:
en een zeer ongeduldige plumley die meteen overal weer de fik in moest zetten Razz

Haha die is goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lame Badger

Lame Badger


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 45
Registration date : 20-12-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 24, 2008 12:55 am

belangrijke levensles nr 1 : hout zo nat als de pest fikt niet
Terug naar boven Ga naar beneden
plumley
Sergeant
Sergeant
plumley


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 52
Localisation : begijnendijk
Registration date : 22-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 24, 2008 1:27 am

idd lame.
vraag me wel af waar die kuub licht die ze gingen voorzien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
WhiteAce
Sergeant
Sergeant
WhiteAce


Aantal berichten : 70
Leeftijd : 56
Localisation : Veghel
Registration date : 20-06-07

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 24, 2008 1:43 am

plumley schreef:
idd lame.
vraag me wel af waar die kuub licht die ze gingen voorzien Very Happy


Maakt het uit... nu hebben we ons een beetje warm gelopen door de bosjes... Meteen die nieuwen ook op de grachten rondom het fort kunnen wijzen... was fun man!
Terug naar boven Ga naar beneden
zonfire




Aantal berichten : 4
Leeftijd : 39
Localisation : Heerhugowaard
Registration date : 18-02-08

15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 24, 2008 4:37 pm

yeah tnx for that anders had het een gips vlucht naar huis geweest inplaats van achter het stuur van een auto Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **   15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone ** - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
15 tm 17 Feb 2008 - Fort Core: ** The Dropzone **
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vervoer naar Fort Core - dd 10-11 Mei; 2008
» Ruilbeurs @ Fort Core dd: 15-17 Februari 2008
» Fort - Core - 19 tm 21 Okt
» 9 tm 11 MEI - FORT CORE: The Battlefield
» Fort Core - 20/21 oktober 2007

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Airsoft Kempen :: Skirm Aankondigingen - Buitenland-
Ga naar: